Intrebari despre produse si comenzi
Ce inseamna un tablou canvas?
Tablourile constau in imprimarea unei imagini de inalte rezolutii pe panza canvas, panza asemanatoare celei folosite pentru pictura, de o calitate foarte buna tratată la suprafaţa cu o compoziţie care ajută ca imaginile să poată fi redate până la cele mai mici detalii. Inramarea se realizeaza pe un cadru din lemn de brad tratat si uscat (sasiu), cu 20 mm grosime. Tehnica de inramare este specifica lucrarilor moderne, cu panza acoperind integral sasiul din lemn, creand o senzatie de reala opera de arta si nemaifiind necesara nicio alta rama suplimentara.
Cum trimit comanda?
Simplu, daca iti doresti un tablou din magazinul nostru online adaugi produsul in cos si ne lasi datele de livrare solicitate de formular. Daca iti doresti un tablou cu o poza a ta ne trimiti un e-mail la office@amoart.ro si unul din designerii nostri te va consilia referitor la dimensiune, pret, timp de executie si livrare.
Cum se face livrarea?
Livrarea se face prin firmele de curierat rapid din tara. Coletul este bine ambalat astfel ca acesta va ajunge in conditii excelente la tine. Datorita calitatii superioare de care dispunem ne putem permite sa oferim garantie pe viata pentru aceste tablouri, bineinteles in conditii normale de manipulare, conditii care vor fi specificate in certificatul de garantie atasat coletului.
Care sunt costurile de livrare?
Livrarea este gratuita oriunde in Romania pentru comenzi mai mari de 450lei si nu se cumuleaza cu alte oferte existente.
In vederea unei livrari prompte si in conditii foarte bune colaboram cu echipa NEMOEXPRESS.RO | GLS.
Tariful de livrare difera in functie de valoarea comenzilor astfel:
Valoare comanda: <= 199lei - tarif livrare 23lei oriunde in Romania
Valoare comanda intre 200 - 299lei - tarif livrare 29lei oriunde in Romania
Valoare comanda intre 300 - 449lei - tarif livrare 35lei oriunde in Romania
In Bucuresti, se pot face livrari prin mijloace proprii, aplicand aceleasi taxe de livrare.
LIVRARE ORIUNDE IN ROMANIA IN TERMEN DE 2-4 zile lucratoare, zonele cu km suplimentari pot ajunge si la 7zile termen de livrare (fara taxe suplimentare)
Tarifele sunt valabile pentru plata online cu cardul sau prin transfer bancar.
Pentru plata ramburs se aplica o taxa unica de 5lei (incasarea banilor cash la curier)
Exista posibilitatea de a face cumparaturile la sediul firmei dumneavoastra?
Suntem o firmă care practica vanzarea la distanta, prin urmare vanzarea se poate realiza numai prin expediere.
In cat timp va fi livrata comanda?
Marfurile sunt livrate in general intre 2-4 zile maxim de la momentul primirii comenzii. In cazul in care exista o cerere foarte mare pentru anumite produse este posibil ca acest termen sa fie depasit. De asemenea zonel cu km suplimentari pot ajunge si la 7 zile termen de livrare.
Se pot efectua modificari in cadrul comenzii?
Clientii pot sa modifice comanda efectuata prin Internet, cu conditia ca aceste modificari sa fie facute in ziua urmatoare, intre orele 09.00-12.00. In acest scop, va rugam sa luati legatura cu Biroul de Relaţii cu Clienţii (tel. 031 436 50 58/ 0752.362.362).
Se pot returna marfurile cumparate?
Potrivit prevederilor legale în vigoare "consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumparare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, in cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului." Produsele care nu satisfac cerinţele dumneavoastră, vor fi expediate înapoi la firma E-brand Development, cheltuielile de transport fiind suportate de catre client.
Sunt persoana juridica. Pot cumpara?
Da, onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda. Modificari ulterioare emiterii facturii nu se mai pot face.
Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?
In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.
Administrarea contului de client
Am uitat parola contului. Cum procedez?
In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.
Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?
Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.
Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?
Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.
Pot modifica o comanda lansata?
In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Stadiu comanda.
Pot afla informatii despre comenzile anterioare?
Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Stadiu comanda.
Intrebari generale
Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?
Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.
Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?
In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.
Sau puteti suna la Biroul de relatii cu clientii:
Telefon: 0314365058
Mobil: 0752.362.362