Info line: fix: 031.436.50.58; mobil: 0752.362.362  |  Intrebari frecvente  |  Contacteaza-ne

Acces cont  |  Inregistrare  |  Istoric comenzi

  
  
  
  

Transport si Retururi

COMANDA ONLINE - SIMPLU SI RAPID

Esti in cautarea unui tablou/ poster pentru un decor deosebit? Sau vrei sa faci un cadou pentru casa unei persoane indragite? Alegerea celui mai potrivit tablou/ poster se poate face mult mai repede, alegand produsele direct din website-ul www.magazintablouri.ro


ECHIPA MAGAZINTABLOURI.RO PROCESEAZA COMANDA 

Imediat dupa plasarea comenzii unul dintre designerii nostri se ocupa de procesarea acesteia. Reconfirmam comanda telefonic/ online dupa care ne asiguram ca este in stare perfecta si bine ambalata pentru a fi livrata in cele mai bune conditii. Fiecare colet are aplicata eticheta FRAGIL.


ECHIPA NEMOEXPRESS VA LIVREAZA TABLOURILE RAPID SI SIGUR

Livrarea este gratuita oriunde in Romania pentru comenzi mai mari de 250lei si nu se cumuleaza cu alte oferte existente.

In vederea unei livrari prompte si in conditii foarte bune colaboram cu echipa NEMOEXPRESS.RO. Pentru comenzile mai mici de 250lei se aplica o taxa unica de 25lei/colet indiferent de zona de livrare. In Bucuresti, se pot face livrari prin mijloace proprii, aplicand aceasi taxa de livrare. Pentru a verifica stadiul unei comenzi va invitam sa accesati site-ul www.nemoexpress.ro sau sa sunati la dispecerat 0219392.

LIVRARE ORIUNDE IN ROMANIA IN  TERMEN DE 24-48H, CU O TAXA UNICA DE 25LEI/COLET


RIDICARE PRODUSE DE LA ATELIERUL NOSTRU - VALABIL NUMAI PENTRU PERSOANE JURIDICE

Plasati comanda online sau telefonic, dupa care ne informati intentia de a ridica coletul de la atelierul nostru. Noi vom pregati coletul pentru a fi ridicat si va asteptam la atelierul nostru zilnic intre orele 10.00-20.00 la adresa din Str. Chirca nr. 48, Magurele, Ilfov. Persoana de contact: Alina Mocanu 0752.362.362


METODE DE PLATA

1. Plata cash la livrare, direct la curier

2. Plata prin transfer bancar in urma emiterii unei proforme, iar livrarea se va face imediat ce avem plata confirmata.


REGULAMENT RETURNARI

Drept returnare 14 zileStim ca multi dintre voi citesc regulamentul inainte de plasarea unei comenzi si apreciem asta. De aceea pentru a evita "plimbarea" produselor te rugam sa ne informezi prin e-mail sau telefonic daca ai intrebari suplimentare referitoare la produsele alese. Intrebarile voastre sunt importante (chiar si ce nuanta de rosu are tabloul x). Suntem aici sa-ti oferim produse de calitate, dar si sa te informam corect asupra produselor alese de tine. Consideram ca o buna comunicare este benefica ambelor parti. In orice caz dreptul de retur se aplica, intelegem ca pe website sunt redate anumite informatii, iar in practica pot fi nuante usor diferite, sau orice alte perceptii. Faptul ca ne-ai acordat toata increderea la plasarea comenzii pentru noi inseamna foarte mult, asa ca nu ne suparam daca doresti sa faci un retur. Ceea ce te rugam este sa parcurgi pasii pentru indeplinirea conditiilor si da, ai 14 zile calendaristice din momentul achizitiei, pentru a cere inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.

  • Daca ai primit produsul incomplet sau este neconform, este necesar sa ne semnalezi acest lucru in maxim 48 de ore de la primirea comenzii.
    • Nu se considera neconformitate diferentele de nuante rezultate la imprimarea imaginilor, fata de descrierile/imaginile vizualizate in format electronic/digital.
  • Legea care reglementeaza dreptul de retragere (OUG 34/2014) poate fi accesata AICI.
  • Pentru a va exercita dreptul de retragere este necesar sa solicitati numar retur RMA pe email la office@amoart.ro.
  • Cheltuielile de returnare a produsului vor fi suportate integral de catre consumator.
  • Pentru returul comenzilor ce au beneficiat de transport gratuit ne rezervam dreptul de a aplica o taxa de manipulare fixa de 25 RON tva inclus.

Te rugam sa parcurgi cu atentie pasii mentionati mai jos pentru a returna un produs.

Conditii Generale de Returnare:
  • Produsul trebuie sa fie in stare noua, fara uzura, zgarieturi, ciobituri, lovituri, sau vicii cauzate de un soc extern. 
  • Taxele de expediere vor fi suportate integral de catre client, E-brand Development Srl  nu poate fi facuta raspunzatoare pentru deteriorarea sau pierderea coletului. Iti recomandam sa ne trimiti coletul asigurand continutul la valoarea integrala a acestuia.
  • Expedierea se poate face cu orice firma de curierat ce asigura livrarea la sediul E-brand Development Srl din Strada Chirca nr 48, Magurele, Ilfov -  0752.362.362
  • Produsul trebuie sa fie in ambalajul original (sau similar), nedeteriorat, impreuna cu toate accesoriile primite, materialele despartitoare, eticheta FRAGIL, etc. certificatul de garantie si o copie a facturii.
  • In cazul in care achizitia generaza un cupon cadou, si acesta a fost folosit, returnarea contravalorii produselor va fi efectuata cu scaderea valorii cuponului.
Conditii Generale de Returnare:
  • Produsul trebuie sa fie in stare noua, fara uzura, zgarieturi, ciobituri, lovituri, sau vicii cauzate de un soc extern. 
  • Taxele de expediere vor fi suportate integral de catre client, E-brand Development Srl  nu poate fi facuta raspunzatoare pentru deteriorarea sau pierderea coletului. Iti recomandam sa ne trimiti coletul asigurand continutul la valoarea integrala a acestuia.
  • Expedierea se poate face cu orice firma de curierat ce asigura livrarea la sediul E-brand Development Srl din Strada Chirca nr 48, Magurele, Ilfov -  0752.362.362
  • Produsul trebuie sa fie in ambalajul original, nedeteriorat, impreuna cu toate accesoriile primite, materialele despartitoare, eticheta FRAGIL, etc. certificatul de garantie si o copie a facturii.
  • In cazul in care achizitia generaza un cupon cadou, si acesta a fost folosit, returnarea contravalorii produselor va fi efectuata cu scaderea valorii cuponului.

Nu se vor accepta retururile in termen de 14 zile calendaristice, daca:

  • Produsele au fost achizitionate de persoane juridice (va rugam solicitati contract special pentru comercianti);
  • Produsele prezinta urme de uzura sau ajung in stare deterioarata la noi
  • Produsele au fost  confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (conf art 16, lit C din OUG 34/2014);
  • Comanda contine mai mult de 1 (una) bucata tip de produs. Pentru a-ti face o impresie despre calitatea tablourilor poti plasa comanda pentru 1 tablou, dupa care, in general esti multumit si te asteptam cu o noua comanda.
  • Solicita mostre de material gratuit pentru a verifica nuanta exacta de imprimare atat pentru tablouri cat si pentru fototapet;
  • Contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre profesionist;

Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision de readucere la conformitate intre 10-50% din valoarea produsului sau refuzarea cererii de retur. Aceasta decizie va fi comunicata in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului returnat.

 
*Observatii: Returnarea contravalorii produsului este efectuata prin virament bancar, avem rugamintea sa completezi contul IBAN in momentul inscrierii cererii de returnare, in campul OBSERVATII. 
Nu se vor percepe comisioane suplimentare pentru returnarea contravalorii produselor.

Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision de readucere la conformitate intre 10-50% din valoarea produsului sau refuzarea cererii de retur. Aceasta decizie va fi comunicata in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului returnat.

*Observatii: Returnarea contravalorii produsului este efectuata prin virament bancar, avem rugamintea sa completezi contul IBAN in momentul inscrierii cererii de returnare, in campul OBSERVATII. 
Nu se vor percepe comisioane suplimentare pentru returnarea contravalorii produselor.

Platforma SOLIncepand din data de 9 Ianuarie 2016 se aplica prevederile Regulamentului nr. 524/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de consum.
Platforma SOL este conceputa ca un instrument online dezvoltat de Comisia Europeana si functioneaza ca un punct de intrare unic pentru consumatorii si comerciantii care doresc o solutionare pe cale extrajudiciara a litigiilor rezultate din tranzactiile online.
Platforma de Solutionare On-Line a Litigiilor poate fi accesata aici: