Transport si Retururi
COMANDA ONLINE - SIMPLU SI RAPID
Esti in cautarea unui tablou/ poster pentru un decor deosebit? Sau vrei sa faci un cadou pentru casa unei persoane indragite? Alegerea celui mai potrivit tablou/ poster se poate face mult mai repede, alegand produsele direct din website-ul www.magazintablouri.ro
ECHIPA MAGAZINTABLOURI.RO PROCESEAZA COMANDA
Reconfirmam comanda telefonic/ online dupa care ne asiguram ca este in stare perfecta si bine ambalata pentru a fi livrata in cele mai bune conditii. De la printare, ansamblare si impachetare pana la drumul catre usa ta, se ocupa o mica armata de oameni, fiecare antrenat sa-si faca meseria cat mai bine, cu pasiune, dar mai ales respectand normele de productie si conduita a UNIUNII EUROPENE SI A LEGILOR DIN ROMANIA. Pe scurt, o energie pozitiva si constructiva pentru ca tu sa obtii cat mai repede si in siguranta produsele dorite.
ECHIPA DRAGON STAR | GLS VA LIVREAZA TABLOURILE RAPID SI SIGUR
Livrarea este gratuita oriunde in Romania pentru comenzi mai mari de 450lei si nu se cumuleaza cu alte oferte existente.
In vederea unei livrari prompte si in conditii foarte bune colaboram cu echipa NEMOEXPRESS.RO | GLS.
Tariful de livrare difera in functie de valoarea comenzilor astfel:
Valoare comanda: <= 199lei - tarif livrare 23lei oriunde in Romania
Valoare comanda intre 200 - 299lei - tarif livrare 29lei oriunde in Romania
Valoare comanda intre 300 - 449lei - tarif livrare 35lei oriunde in Romania
In Bucuresti, se pot face livrari prin mijloace proprii, aplicand aceleasi taxe de livrare.
LIVRARE ORIUNDE IN ROMANIA IN TERMEN DE 2-4 zile lucratoare, zonele cu km suplimentari pot ajunge si la 7zile termen de livrare (fara taxe suplimentare)
Tarifele sunt valabile pentru plata online cu cardul sau prin transfer bancar.
Pentru plata ramburs se aplica o taxa unica de 5lei (incasarea banilor cash la curier)
RIDICARE PRODUSE DE LA ATELIERUL NOSTRU - VALABIL NUMAI PENTRU PERSOANE JURIDICE
Plasati comanda online sau telefonic, dupa care ne informati intentia de a ridica coletul de la atelierul nostru. Noi vom pregati coletul pentru a fi ridicat si va asteptam la atelierul nostru zilnic intre orele 10.00-20.00 la adresa din Str. Chirca nr. 48, Magurele, Ilfov. Persoana de contact: Alina Mocanu 0752.362.362
METODE DE PLATA
1. Plata cash la livrare, direct la curier - taxa plata ramburs 5ron
2. Plata prin transfer bancar in urma emiterii unei proforme, iar comanda se va procesa imediat ce avem plata confirmata.
3. Plata online cu cardul prin Libra Pay
REGULAMENT RETURNARI
Stim ca multi dintre voi citesc regulamentul inainte de plasarea unei comenzi si apreciem asta. De aceea pentru a evita "plimbarea" produselor te rugam sa ne informezi prin e-mail sau telefonic daca ai intrebari suplimentare referitoare la produsele alese. Intrebarile voastre sunt importante (chiar si ce nuanta de rosu are tabloul x). Suntem aici sa-ti oferim produse de calitate, dar si sa te informam corect asupra produselor alese de tine. Consideram ca o buna comunicare este benefica ambelor parti. In orice caz dreptul de retur se aplica, intelegem ca pe website sunt redate anumite informatii, iar in practica pot fi nuante usor diferite, sau orice alte perceptii.
Faptul ca ne-ai acordat toata increderea la plasarea comenzii pentru noi inseamna foarte mult, asa ca nu ne suparam daca doresti sa faci un retur. Ceea ce te rugam este sa parcurgi pasii pentru indeplinirea conditiilor si da, ai 14 zile calendaristice din momentul achizitiei, pentru a cere inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.
- Daca ai primit produsul incomplet sau este neconform, este necesar sa ne semnalezi acest lucru in maxim 48 de ore de la primirea comenzii.
- Nu se considera neconformitate diferentele de nuante rezultate la imprimarea imaginilor, fata de descrierile/imaginile vizualizate in format electronic/digital.
- Legea care reglementeaza dreptul de retragere (OUG 34/2014) poate fi accesata AICI.
- Pentru a va exercita dreptul de retragere este necesar sa solicitati numar retur RMA pe email la office@amoart.ro.
- Cheltuielile de returnare a produsului vor fi suportate integral de catre consumator.
- Pentru returul comenzilor ce au beneficiat de transport gratuit ne rezervam dreptul de a aplica o taxa de manipulare fixa de 35Lei tva inclus.
Te rugam sa parcurgi cu atentie pasii mentionati mai jos pentru a returna un produs.
- Produsul trebuie sa fie in stare noua, fara uzura, zgarieturi, ciobituri, lovituri, sau vicii cauzate de un soc extern.
- Taxele de expediere vor fi suportate integral de catre client, E-brand Development Srl nu poate fi facuta raspunzatoare pentru deteriorarea sau pierderea coletului. Iti recomandam sa ne trimiti coletul asigurand continutul la valoarea integrala a acestuia.
- Expedierea se poate face cu orice firma de curierat ce asigura livrarea la sediul E-brand Development Srl din Strada Chirca nr 48, Magurele, Ilfov - 0752.362.362
- Produsul trebuie sa fie in ambalajul original (sau similar), nedeteriorat, impreuna cu toate accesoriile primite, materialele despartitoare, eticheta FRAGIL, etc.
- In cazul in care achizitia generaza un cupon cadou, si acesta a fost folosit, returnarea contravalorii produselor va fi efectuata cu scaderea valorii cuponului.
Nu se vor accepta retururile in termen de 14 zile calendaristice, daca:
- Produsele au fost achizitionate en-gross (se accepta maxim de 2 tablouri/ 1 set de tablouri retur). Pentru designeri/ hoteluri/ pensiuni.. etc puteti veni la sediul nostru pentru a vedea calitatea produselor sau solicita poze reale/ filmulete prin facebook/ whatsapp.
- Produsele prezinta urme de uzura sau ajung in stare deterioarata la noi. Coletele care vin deteriorate din cauza ambalarii defectuase vor fi pozate la curier si refuzate la primire.
- Produsele au fost confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (conf art 16, lit C din OUG 34/2014);
- Comanda contine mai mult de 3 produse. Pentru a-ti face o impresie despre calitatea tablourilor poti plasa comanda pentru 1 tablou/ 1 set de tablouri, dupa care, in general esti multumit si te asteptam cu o noua comanda.
- Contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre profesionist;
Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision de readucere la conformitate intre 10-50% din valoarea produsului sau refuzarea cererii de retur. Aceasta decizie va fi comunicata in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului returnat.
Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision de readucere la conformitate intre 10-50% din valoarea produsului sau refuzarea cererii de retur. Aceasta decizie va fi comunicata in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului returnat.
Incepand din data de 9 Ianuarie 2016 se aplica prevederile Regulamentului nr. 524/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de consum.