Info line: fix: 021.460.04.32; mobil: 0752.362.362  |  Intrebari frecvente  |  Contacteaza-ne

Acces cont  |  Inregistrare  |  Istoric comenzi

  
  
  
  

Cum cumpar

Atentie: NU AVEM NEVOIE DE CNP-UL DVS, VA RUGAM SCRIETI 2000000000000 SI ESTE SUFICIENT

Selectarea produselor dorite

In momentul in care ati gasit un produs pe care doriti sa il achizitionati, apasati pe butonul Adauga in cos. Veti fi apoi directionat automat catre pagina de vizualizare a Cosului de cumparaturi, unde aveti optiunea sa vizualizati lista de produse existente in cos, sa modificati cantitatile pe care doriti sa le achizitionati sau sa renuntati la unul, mai multe sau toate produsele introduse in cos. Pentru a va intoarce din nou la site si a adauga alte produse in cos, actionati butonul Continua cumparaturile.

Informatii pentru expediere

Pentru a finaliza comanda, apasati pe butonul Trimite comanda. In cazul in care sunteti client nou, va trebui sa va creati mai intai un cont de utilizator, completand formularul de inregistrare prezent in pagina. Acest proces nu va va rapi mai mult de 1-2 minute, dupa care veti putea finaliza comanda. In cazul in care informatiile pentru plata sunt diferite de informatiile pentru expediere, selectati optiunea Completeaza o noua adresa pentru plata si introduceti informatiile dorite.

Finalizarea comenzii

Pentru a plasa comanda, selectati metoda de plata pe care o preferati si folositi campul Comentarii comanda, care va permite sa trimiteti eventuale informatii suplimentare. Dupa ce v-ati asigurat ca sunteti de acord cu Termenii si Conditiile practicate, apasati butonul Trimite comanda pentru a trece la pasul urmator.

In functie de caracteristicile comenzii Dvs. si de optiunile disponibile, este posibil sa vi se solicite apoi alegerea unei anumite metode de livrare, careia ii pot fi asociate anumite costuri de transport. Veti putea vizualiza valoara costurilor de livrare inainte de finalizarea comenzii.

Intrebari despre produse si comenzi

Ce inseamna un tablou canvas?
Tablourile constau in imprimarea unei imagini de inalte rezolutii pe panza canvas, panza asemanatoare celei folosite pentru pictura, de o calitate foarte buna tratată la suprafaţa cu o compoziţie care ajută ca imaginile să poată fi redate până la cele mai mici detalii.  Inramarea se realizeaza pe un cadru de lemn  brad tratat si uscat (sasiu), de 20 mm grosime. Tehnica de inramare este specifica lucrarilor moderne, cu panza acoperind integral sasiul din lemn, creand o senzatie de reala opera de arta si nemaifiind necesara nicio alta rama suplimentara.

Cum se face livrarea?
Livrarea se face prin firmele de curierat rapid din tara. Coletul este bine ambalat astfel ca acesta va ajunge in conditii excelente la tine. Datorita calitatii superioare de care dispunem ne putem permite sa oferim garantie pe viata pentru aceste tablouri, bineinteles in conditii normale de manipulare, conditii care vor fi specificate in certificatul de garantie atasat coletului.

Care sunt costurile de livrare?

In Bucuresti taxa de livrare este de 12lei+tva. Pentru produse in valoare mai mare de 250lei transportul este gratuit.

In tara taxele de livrare sunt in functie de dimensiunea tabloului:

Intre    30cm -   70cm, latura cea mai mare - 20ron+tva

Intre    80cm - 100cm, latura cea mai mare - 25ron+tva
Intre  110cm - 150cm, latura cea mai mare - 30ron+tva
Peste 150cm latura cea mai mare - 40ron+tva

 

Cum se face plata?
Plata se face cash la livrare prin curier sau prin transfer bancar in urma emiterii unei proforme. Dupa plata acesteia coletul va fi expediat catre dvs. Din motive de securitate nu folosim sistemul de plati prin card direct de pe site.
 

Exista posibilitatea de a face cumparaturile la sediul firmei dumneavoastra?
Suntem o firmă care practica vanzarea la distanta, prin urmare vanzarea se poate realiza numai prin expediere.

  

In cat timp va fi livrata comanda?

Marfurile sunt livrate in max. 2 zile de la momentul primirii comenzii. In cazul in care exista o cerere foarte mare pentru anumite produse este posibil ca acest termen sa fie depasit.

 

Se pot efectua modificari in cadrul comenzii?

Clientii pot sa modifice comanda efectuata prin Internet, cu conditia ca aceste modificari sa fie facute in ziua urmatoare, intre orele 09.00-12.00. In acest scop, va rugam sa luati legatura cu Biroul de Relaţii cu Clienţii (tel. 021 460 04 32).
 

Se pot returna marfurile cumparate?

Potrivit prevederilor legale în vigoare "consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumparare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, in cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului." Produsele care nu satisfac cerinţele dumneavoastră, vor fi expediate înapoi la firma E-brand Development, cheltuielile de transport fiind suportate de catre client.

 

 

Sunt persoana juridica. Pot cumpara?

Da, onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.

Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.

Administrarea contului de client

Am uitat parola contului. Cum procedez?

In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.

Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.

Pot modifica o comanda lansata?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Stadiu comanda.

Pot afla informatii despre comenzile anterioare?

Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Stadiu comanda.

Intrebari generale

Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.

Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.

Sau puteti suna la Biroul de relatii cu clientii:

Telefon: 021 460 04 32

Mobil: 0752.362.362

În cât timp se restituie banii pentru marfa returnată?

Contravaloarea mărfii returnate va fi restituită prin postă sau prin transfer bancar, nu mai târziu de 30 de zile de la preluarea mărfii returnate.